UnicornLife

Zapraszam na Unicronlife mta 193.70.126.129:20184

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2017-10-08 13:56:10

Dzik
Administrator
Dołączył: 2017-09-30
Liczba postów: 10
Windows 7Firefox 56.0

Regulamin Samc

Art.1 Główne zasady korzystania z karetek oraz pojazdów SAMC.

1. Gdy rozwalisz pojazd bądź go utopisz napraw bądź zgłoś to adminowi żeby zrestartował dane auto.
2. Gdy widzisz rozwalony pojazd napisz informacje o tym do moda/admina/rcon'a.
3. Gdy zostawisz auto i wyjdziesz z gry zostaniesz ukarany zawieszeniem w czynnościach służbowych na okres 3 dni do 7 dni.
4. Gdy zobaczysz auto pozostawione frakcji  SAMC zgłoś to adminowi żeby mógł sprawdzić kto kierował ostatni żeby osoba mogła dostać odpowiednią kare.
5. Auta mają być zatankowane w 3/4 baku
6. Gdy widzisz że ktoś odwala autem zgłoś to adminowi i liderowi. Kara 12h prawa jazdy i bądź 4 dni zawieszenia

Art.2 Zasady służby oraz co robić i co nie robić

1. Zakaz długiego afk na służbie maks. do 2min
2. Każde przyjęcie wezwania informujemy tak: S'1 przyjąłem udaje się na miejsce.
3. Odgrywanie RP jest obowiązkowe. Jeżeli ktoś tego nie robi zostaje zawieszony na 2 dni
4. Podczas pełnienia służby należy zachowywać szczególnie wysoką kulturę osobistą i być wzorem dla graczy pod każdym kątem.
5. Podczas pełnienia służby należy jednocześnie znajdować się na komunikatorze głosowym TS3 będąc nieogłuszonym, na kanale służb medycznych.

Art.3 Postanowienia ogólne.

1. Każdy pracownik SAMC jest zobowiązany do restrykcyjnego przestrzegania regulaminu.
2. W przypadku nieprzestrzegania regulaminu zarząd szpitala będzie wyciągał odpowiednie konsekwencje o których mowa w punkcie VIII.
3. Pracownik szpitala zarówno będąc na służbie jak i poza nią powinien być wzorem dla graczy w kwestiach zachowania, jak i szanowania oraz dbania o poprawność ojczystego języka.
4. Swoim postępowaniem powinien budzić szacunek i budować zaufanie wśród społeczności, nie powinien więc być on karany na serwerze w związku z jego regulaminem.
5. Obowiązkiem każdego pracownika szpitala jest czynne uczestniczenie w życiu szpitala oraz stawianie się na zapowiedzianych szkoleniach.
6. Każdy pracownik szpitala zobowiązany jest do przegrania minimum 10 godzin tygodniowo. Jeśli nie jest w stanie wyrobić normy musi powiadomić o tym dyrekcję, poprzez napisania podania do zarządu SAMC.
7. Każdy pracownik szpitala musi uzyskać poziom reputacji wynoszący 120 lub więcej.
8. Frakcja ta to zorganizowana grupa, w której panuje hierarchizacja, oraz dyscyplina. Niedopuszczalne są zachowania takie jak egoizm, prowokacje, brak współpracy, brak pomocy itp.
9. W SAMC jako że jest to frakcja w której obowiązuje hierarchia wyszczególnionych jest 10 stopni służbowych z podziałem na:
-Zarząd frakcji:
. Dyrektor - stopień przeznaczony dla osoby zarządzającej frakcją.
. Zastępca dyrektora - stopień przeznaczony dla osoby zarządzającej frakcją.
-Kierownictwo szpitala:
. Ordynator
- Lekarze:
. Lekarz Specjalista
. Lekarz Rezydent
. Lekarz Ogólny
. Młodszy Lekarz Ogólny
. Lekarz Rodzinny
. Lekarz Ratunkowy
- Pracownicy szpitala:
. Ratownik Medyczny
. Pielęgniarz/ka - stopień przeznaczony wyłącznie dla osób, które uczestniczą w ASAMC

Art.4 System karania.

1. Na pracowników mogą być nakładane kary w związku z ich zachowaniem i czynami zarówno na serwerze jak i na forum.
2. Niezależnie czy osoba pełniącą funkcję w SAMC jest na służbie, czy poza nią musi przestrzegać tego regulaminu.
3. Pracownicy mogą być również karani za czyny nie wymienione w tym regulaminie, jeśli zarząd szpitala stwierdzi, że były one niestosowne.
4. Zarząd frakcji nakłada kary po wcześniejszych ustaleniach, według wagi dokonanego niedozwolonego czynu.
5. Za niestosowanie się do regulaminu pracownika SAMC może zostać nałożonych 6 rodzajów kar:
- rozmowa dyscyplinarna
- ostrzeżenie
- cofnięcie uprawnień / kursu
- zawieszenie
- degradacja
- zwolnienie dyscyplinarne.
6. Rozmowa dyscyplinarna to najmniejszy wymiar kary i nie wiąże się z żadnymi większymi konsekwencjami.
7. Nałożenie ostrzeżenia skutkują zapisaniem faktu w kartotekach gracza wraz z zapisanym powodem. Dwa ostrzeżenia wiążą się z zawieszeniem gracza na okres tygodnia. 3 ostrzeżenia skutkują wydaleniem dyscyplinarnym. Ostrzeżenie ulega dezaktywacji po okresie 1 miesiąca od jego nadania.
8. Cofnięcie uprawnienia lub kursu wiąże się z koniecznością zdania egzaminu z danego zakresu po raz kolejny i braku możliwości wykonywania działań z danego kursu przez okres czasu, w którym pracownik nie posiada uprawnienia.
9. Zawieszenie wiąże się z utratą praw i czasowym usunięciem z jednostki. Każde zawieszenie będzie indywidualnie określane na jaki okres czasu.
10. Degradacja na niższy stopień wiąże się z zapisaniem faktu w kartotekach i dodania gracza do listy ściśle obserwowanych.
11. Zwolnienie dyscyplinarne z jednostki wiąże się z zebraniem odpowiedniej ilości ostrzeżeń lub nagminnym łamaniem regulaminu. Każde zwolnienie indywidualnie będzie określane czy jest z możliwością powrotu do frakcji, czy też nie

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
medellin - pchlitargmiastko - brojlerkurzy - reddragons - wrestle-online